Behöver en energikick..

är så kollifantastiskt trött.. vet ju att det delvis beror på bedövningen från tandis igår.. blir helt slut av den.. sen att  man är spänd som en filosträng när man går dit har nog oxå sina anedningar..

Nå åter på jobbet ige.. bara några timar kvar.. sen så är det helg.. å då blir det järnet ut till stugan.. här ska vi ladda batterier som aldrig förr.. behöver nog en spaweekend där ute nu...

Energinivån är på minus.. blev lite gladare idag när jag var förbi konfetti med familj... hon kn lysa upp ens dag.. å bra musiksmak har tösen oxå.. =)

Tigger och micro har ju övergett mig i helgen..men dom har ju småförberett mig i 2 veckors tid så jag borde klara det.. sen har dom ju lovat att vidhålla telefonkontakt.. så ska nog inte sakna dom för mycke.. =)men ganska mycke iaf..


Nå jag överlever.. rusutossingen ble vlite bättre iaf.. så det känns ju skönt.. lite ömt men bättre.. tokbra.. hon misshandlar dom så bra.. så lite spa förtjänar dom.. =) Finns ingen människa i världen som är så elak mot sina fötter i ren klumpighet som hon.. hade det funnit en kategori i guinnes rekordbok så hade hon fått den.. =)



Börjar fasiken bli kallt nu.. var bara 5 grader när jag for till jobbet.. burrr.. men men vintern är ju på väg så det är bara att börja klä på sig... fast man blir ju lite kofunderad iaf.. tidigare i veckan var det ju bara +18 grader på kvällen nä jag var ut med trasslis.. vad globaluppvärmning.. mer av den varan tack..


Ska fasiken ta tag i mitt sociala liv nästa vecka.. måste ringa gulle.. hon är som saknad.. nå måste ju finnas en liten stund vi kan träffas utan att vi tokjobbar båda två.

Det som känns positivt nu är att det är inte mycke kvar av lägenheten att packa ihop... så himla skönt... känns inte som en evighet bort längre.. men nog lyckas man samla på sig mycke skräp under åren.. för mycke.. nå flytter är bra.. då får man rensa.. hi hi...


nej ska ta å få i mig lite java...


sköt om er suckers....

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!