Äntligen helg...

Fast jag vet inte om det känns som det direkt... har ju jobb framför mig ett tag till.. men men sen blir det ledighet som gäller.. så då ä det oki att köra ett jobbmaraton... =)

nå idag när jag vaknade så slängde jag mig i duschen och tog på mig vardagskläder.. man får passa på att vara utan superkvinnedräkten så fort man kan.. fluffade iväg till micro för att boka tid för klorna.. =) Å snacka om jackpott i guldklimpar... för inte nog med att få träffa micro så var gullet oxå där och blev fin.. typ hundra år och dagar sen vi sett varann.. men så blir det ibland när livet kommer emellan ( läs jobb)

Så då blev jag sittadnde där ett tag å surra skit.. så skönt å bara sitta å prata.. nå sakta rulla klockan framåt tills tigger kunde studsa ut från månbasen.... hon hade turbo på svansen och svängde förbi sjumilaskogen och slet med ior i örat oxå ( kan ju inte dra han i svansen för då lossnar den) sen var det fikadate på singelkafet som gällde.. som vanligt var ju halva ligan där på lånad tid men vafan.. även en kort umgänestur är bättre än ingen träff alls.. =)


sen var det jobb som gällde för hela slanten.. hade en matpaus då jag for hem å snabbmös med sambo och trasslis och fick i mi gmiddag.. älsklingen lagade mat från linas matstuga idag.. =) sen bar det iväg till nästa jobb.. fast det fluffa förbi ganska fort.. två virrpannor som fnissar och pratar sig  igenom tiden är alltid kul..

Kom hem vid 22 så då slängde jag äntligen trasslis i duschen.. det var bad dags för ca 2 veckor sen men matte har varit lite slö =)  skulle ju ta mig förbi gullet och femman idag men det blidde så sent... få ta det en annan kväll.. tur det inte är så långt å gå.. fick en glad nyhet idag.. så kul få se om det blir 10/10 då eller inte.. kul hade det då varit iaf..


nu smiter jag i säng...



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!