3 saker jag INTE kommer ha på mig i höst.

Blev ju utmanad så får väl ägna några kalorier åt det här då...



Dom är och förblir fula.. enda sättet att få dom ännu fulare är när dom är snedtrampade...



oki.. leggings kan vara snygga.. men inte glansiga såna.. kanske om man vore hårdrockare och fastnat i 80 talet




klänningarna blir bara fulare och fulare.. ska dom dessutom vara stickade... NEJ TACK... i love jeans!!!


så .... jag utmanar tiggger, virro och ida


tudelu suckers
Catja » 2009-09-17 | 07:29:08
URL: http://nojjigmamma.blogg.se/

Hahahaa!!! jag har precis köpt ett par glansiga å dom är skiiiiitsnygga! :D Jag ska omvända dig! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!