Trött i lilla ögat..

Crap.. sov lite för länge där tror jag... men det var så skönt attgå och läga sig tidigt igår så det är värt att vara lite trött idag.. =)


Var ju  gadda mig igår.. så himla kul och jag blev så jäkla nöjd.. så nu ska jag ägna några dagar till att glo på mig själv.. hi hi..


är ute på månbasen just nu.. 5,5 timmar kvar tills jag får gå hem.. få se vad som händer idag.. är faktiskt lite sugen att ta en liten öl lr 2.. men inget ä skrivet i sten.. risken finns ju att jag tycker sömn är så mycke roligare.. men om det blir utgång så är nog jag den enda som inte klätt ut mig.. svammel tycker jag.. men helt oki om andra vill göra det..

Kolla faktiskt lite serier igår innan jag somnade så nu är man uppdaterad igen som vanligt..

nej ska nog ta å fixa lite kaffe till mig själv..

Tudels
Anonym » 2009-10-31 | 14:55:15
URL: http://ninniii.blogg.se/

nejdå pipen... jag velar också och OM de blir ut blir det som Nina :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!