Tjoho...

Då har man hunnit finna sig till rätta för andra gången idag på månbasen.. kom hit i morse och fick efter ett tag återvända hem taktikvila och nu är man tillbaka för nattugglepass.. =)


Fast har hunnit med en hel del förrutom aktikvilan.. för om vanligt när man behöver sova så blir det en microvila på ca 1 timme =)


Men nu är alla reglar till väggen på plats.. imorgon kommer skivorna dit så då är det en vägg på plats.. vilken skillnad några cm kan göra...

Å nu känns inte allt så hopplöst långt borta...

Bättre nyheter idag oxå.. så skönt.. rätt riktning i myrsteg om så..


Hann med en snabbgullning med sessan idag oxå.. hon å cc kom förbi på besök.. dock är ju våran lägenhet inte den mest hemtrevligaste just nu.. men kaffe å kaka fanns ju iaf.. =)


Slutar kl 5 imorgon på morgonen.. =) då kommer tigger insladdande på månbasen igen.. =)

Kom på att jämfört med henne är jag väldigt "slö".. för på 30 dagar har hon jobbat 26 st, jag min late sate har bara jobbat 24 dagar så det är nästan illa.. ( inte arbetsnarkomner här inte)


Nå nå.. det var ju det där med svensson liv igen..

Nå nu har jag två dagar ledighet å se fram emot.. ( förhoppningsvis )

Nix.. ska ta å fortsätta dona på lite här..











tudels..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!