Svininfluensa???

Ja då har man överlevt 2 dagar av sjukdom.. eftersom jag är en så liten person så klassar jag det inte som svininfluensa.. utan jag kallar det kulltingfeber.. =)

Kan ju berätta att jag ordentligt utvilad... bara sovit i 2 dygn.. fast kroppen behövde nog ladda alla batterier.. gjorde värsta tabben lr vad man ska kalla det idag.. har totalt missat att det är vintertid så jag var på jobbet i god tid.. typ en timme innan jag började.. nå sak samma.. är ju pigg och glad ändå.. for å drog en kaffe på den andra vaktbasen å sen tillbaka till månbasen i rätt tid. =)


Hunnit under min sjuktid kollat 4 filmer.. 3 wallander och så nån thriller..  allatid något bra med att vara sjuk.. lite goda nyheter har man oxå fått.. det är altid roligt... imorgon bär det nog troligast av till luleå för inhandla vardagsrumsbord.. sa bara ringa å kolla att det finns.. orkar inte börja åka 50 mil i onödan...


Det känns som om denna dag kommer att gå ganska så fort ändå.. ska ta  ringa tigger å se om hon hinner ut på lite kaffesällskap lr om hon har fullt upp som agent 003..

Men nu ska jag ta å läsa tidningen..


tudels..
Anonym » 2009-10-26 | 21:00:05
URL: http://ninniii.blogg.se/

skrik till om du är ledig nå mer i veckan, jobbar ju igen men väldans lugnt. kanske vi hinner se varandra mer än 2 sek på banken ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!