still going strong...

Fy fan vad jag är trött... känns som om jag hade kunnat sova ett dygn lr två.. men imorgon är jag ledig så då får jag passa på att ta lite sovmorgon...

Gårdagen var som i en dimma.. hann inte med nåt av det jg skulle.. var över till tigger sen sväng på kvällen å fick lite the och surra lite skit.. så skönt.. tyvärr hade ju någon proppat kaminen full så sömnen smög på en i värmen.. hi hi..

lockna som en klubbad säl innan huvet hamna på kudden.. nå några dagar kvar å kämpa sen är det långledigt i några dagar... =)

Ska nu ta å förflytta mig ner till beta och kolla läget.. =)

tudels

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!