Spott och fräs...

usch.. bara tråkiga nyheter hela tiden.. men men det blir bättre...

Är lite ur gängorna idag.. kan nog bero på nattpass a´la långkörning igår och så attt man inte är fullt frisk ännu... men känner mig bättre än i helgen..

Känner mig lite lätt irriterad.. ibland hatar jag denna lilla jävla håla och allt jävla snack... varför ska man sitta å prata om saker som inte angår en ??? Hur svårt ska det vara att tänka 2 eller fler gånger innan man öppnar käften??

Visst grodor kan vi alla råka säga.. men just detta gör mig så jävla förbannad... sopa framför egen dörr innan ni sopar framför någon annans.. å framför allt ta reda på fakta.. iställe för att hitta på fantsihistorier som inte stämmer...

Men vissa är ju helt felkopplade i fylleåpäronet så dom fattar ju inte.. finns inte så mycke att göra åt.. men tänker vara irrriterad att tag iaf.. å gå till botten med det.. så där av rubriken...


Nå då har vi fått det bort från hjärtat.. sitter ute på månbasen och nu börjar tempot att lugna ner sig.. skönt..
För kugghjulen i hjärnan går inte på full speed..
Trasslis har fått äran å följa med matte till jobbet idag.. hon gör inte direkt frivolter av lycka.. men har lyckas muta henne med ett ben.. =)



Men nu ska jag fortsätta här..

tudels
Anonym » 2009-10-28 | 20:15:46
URL: http://ninniii.blogg.se/

va dina inlägg är arga o deppade jessica :(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!