rubrikblockad...

Äntligen kom min kära nysning somlegat å retat mig sen vid kl18... trodde jag skulle bli halvgalen... fick tok kli i näsan efter att jag varit hos micro och fixat klorna...

Fick mat hos pappsen idag lika gott som vanligt...

Dagen har gått ganska fort ändå...

Fick kaffe hos lilleskutt och junior.. dit kom även konfetti med tillhörande mamma.. så då fick man lite babymys oxå... inte helt fel..

Sen har jag varit å fluffa runt här å där.. bara softat så att säga.. behövs ibland..

Fick med mig karamellen och pigan på coop.. där vi nästan blev lite stalkade.. huga. vissa människor är otäcka så är det bara..


Nu sitter jag å dumglor på båda dumburkarna.. njuter av en kopp the samtidigt som jag lyssnar på fireflies... det är så jäkla bra...

tänkte fluffa in på wow en sväng..måste ju försöka vända dygnet lite grann iaf.. få se hur det går.. har ju nattpass imorgon.. sen är det fm på månbasen som gäller..

Få väl se sen vad denna allhelgona helg har att bjuda på.. en födelsedag är det ju iaf..

Hade varit så skönt å fara iväg till stugan en sväng men det finns inte riktigt tid för det just nu.. men sen så kommer det oxå..

Sitter i allvarliga funderingar på att byta bil.. vill ha en med 4:a klösa... å jag vill ha en audi.. å så ska det vara en liten bil.. så det är inte så himla lätt att hitta rätt...

Men nu tror jag faktiskt att jag ger upp för idag...


tudels
Lotta » 2009-10-27 | 21:42:03
URL: http://lotttablom.blogg.se/

Jasså så du spelar wow ännu? :)

Vilken server?

Anonym » 2009-10-28 | 15:24:42

haha nästan blev lite stalkade? Hur går det till??


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!