minusgrader var det gott om...

Snacka om chockvaknande när man gick ut med hunden i morse... endast -20 grader.. tack för den.. komer ta veckor innana jag får tillbaka värmen.. =)

Gårdagen blev fullspäckad.. å då hann jag inte med nn fest.. =)

Men hann förbi gullet iaf.. fast fullt med fok å när man dessutom har en lägga som flåsaren i nacken och så en liten trottisg hund så blev det en kort visit.. går förbi en sväng idag iställe.. är nog inte lika trött idag. (tack vare minusgraderna)

Nå somna som en stock igår vid tolv.. å har sovit som en klubbad säl hela natten.. är så inne på att joba så jag har hunnit gå till jobbet 2 ggr i drömmen.. så när klockan ringde tyckte jag att världen var lite orättvis.. men men a woman got to do what a woman got to do... ♥

Hann surra en liten sväng med traktorfia på wow igår.. fast hon var inte kompis med allt lagg och skulle skaffa sig en ny dator. hi hi..

Fick då en massa gjort i lägenheten iaf.. så nåt bra lyckades jag då med.. ska fortsätta med nästa fönster idag.. =)  Jag hatar fönster och element.. dom är inte gjorda för att bli putsade.. inte av mig iaf..

Nå vad är väl en bal på slottet.. glad att jag inte gick ut igår ... för jag hade nog bara ångrat det ändå.. vet hur jag brukar se på saker dagen efter.. å face it.. krogen suger i denna lilla håla. =)

men men kanske blir kul nån gång.. bästa festerna är på hemma plan i glada vänners sällskap... med dresscode mysbyxor och tofs.. =)


men nu ska jag ta å koka lite kaffe...

tudels...

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!