Men hallå...

det vore ganska trevligt om det skulle sluta snöa nu...

Fick en smärre chock i morse  när jag vaknade.. nog för att jag hade läst om snö på yr.no men va fan.. tänkte hålla hoppet uppe och dansa lite intesnöa dans.. men icke.. den vita nederbörden är här för att stanna.. blir väl av med den i maj typ... suck.. det känns en bit bort.. å inte är det fin vit och fluffig snö som kommer.. nej då.. blöt jävla snö.. blien får man hacka sig in i.. å stanna var tredje meter och ta bort is från torkarna.. blä... detta är ingen rolig tid.. enda positiva med allt är väl att det blir lite ljusare och trasslis blir inte så skitig när hon är ute.. men mer positivt hittar jag inte just nu..


Sitter nere på beta och håller ställningarna.. tror mig .. jag är inte den enda som ogillar detta snöande..


Men har ju bra musik å lyssna på så det höjer humöret lite.. Lesley Roy.. helt jävla fantastisk.. underbar jäkla röst.. så gissa vem som kommer spela sönder en skiva inom kort.. ♥

såja.. nu har vi fått gnälla av oss lite... känns genast bättre.. =)

Snart får jag åka hem oxå.. fast det lär ta sin tid.. prata med tigger för ett litet tag sen hon hade fått hålla 50 hela vägen hem.. å det var vid kl 13.. det har ju inte direkt kommit mindre snö nu.. =)



Tjillevippen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!