Man kan bli galen för mindre...

Ok.. det är nog enerverande att min kära hund pratar med sina pip-leksaker... för att göra detta till en ännu värre plåga så pratar (skriker) fågeln ikapp till det.. sånt är inte kul kl 8 på morgonen.. fast det är ju en effektiv väckarklocka om inte annat..


Nå hann med att fluffa förbi karamellen idag på kaffeslurk och där var även blivande mamsi igen (cc) så det var ju bra.. 2 flugor på smällen.. socilat i kvadrat så att säga...


sen så var traktorfia förbi ohc drack lite kaffe på eftermiddagen...

Nu har jag två jättefina och rena fönster.. ska ta å sätta mig och måla hallmöblerna.. få se hur fägen blir.. slutar väl med att jag får elda upp allt i ren ilska för att det inte blir som jag vill...


Tudels...


Notering till mig själv.. köp en fågelbur som trassla kan bo i så slipper hon försöka ta sig in i pippis..
Anonym » 2009-10-13 | 21:09:17
URL: http://ninniii.blogg.se/

men när har ni skaffat pippi?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!