lite halvseg....

har kommit hem för sen liten stund sen... full rulle sen jag kom hem från jobbet.. vi var bort till konfetti med familj.. Pappan i familjen blev ju äldre.. sen hem å ringa å kolla läget. bra nyheter idag.. kanon.. sen å fixa lite käk. lätt hänt att man glömmer bort å äta.. =)

men men nu ligger jag här på sängen..

lyssnar på lite musik å tänkte fluffa in på wow en sväng..

Skönt med bara lite softande bara.. få se om virro dyker förbi..


Fick mycke fixat idag på jobbet.. å så fick jag mat levererat ut till månbaen oxå.. det är inte illa..

efter lite fix å trix så har jag suttit å nött med saxen som aldrig förr.. har märke i fingret efter handtaget på saxen.. å mer finns att klippa.. nå tiden grå gör fort.. =)


men nu får det räcka..

tudels..




snygg tjejen som är meganyfiken på min dator .. hi hi.. lilla fjanten.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!