Jaha ja...

Ibland upphör man aldrig att förvånas..

Höll på at smälla av efter att ha pratat med en kär vän.. vissa männikor har inga gränser på sina fräckheter... och lögnerna bara fortsätter att komma.. å som lögnare ska man ha ett gott minne.. men detta exsterar ej.. utan om man konfronterar byts det ut mot nya lögner och idiotiska undanflykter... ursäkter finns till allt.. varför inte bara erkänna ja jag är människa. jag gör fel.. nej nej inte här inte...

Skulle slita mitt hår och skapa ett världskrig om jag hade drabbats av detta på närmare håll.. nog för att jag tror att propparna väldigt snart kommer att brista på en viss person.. å då hade inte jag velat vara i närheten..

Nå ingen idé att göra sig mer upprörd över det.. finns där som moraliskt stöd om det skulle behövas.. ♥

Sitter ute på alfa å väntar på byte ner till beta.. blev tvärlugnt bara så där.. börjar ana oråd..

ska få göra nåt skitkul idag.. me sooo happy.. tänk att så lite kan göra så mycke.. ibland krävs det inte så mycke för att göra en liten blondin glad.. hi hi.... tigger är så avis.. nanananannaaannaa ♥

Sen blir det hem och fortsätta med läggan.. imorgon kommer köket.. så kul.. även om det kommer få stå omoterat några dagar till så är det ändå skoj att det kommer..

Ska bara hitta ett golv till köket som jag trivs med och kakel oxå för den delen.. funderar på att köra med vitt kakel och sen sätta dit färgpluttar som jag har i köket nu.. då kan kan lätt ändra när man tröttnar.. =)

Suck vad tiden gick sakta då..

rökpausar lite grann..

Hmmm.. sitter och funderar vad det är som gör min blogg så intressant.. för på sista tiden så har besöksnivån stigit väldigt mycke.. mellan 150-200 läsare varje dag.. kul men vilka är dom???

Å vad är det som är så intressant att läsa.. inte direkt så att jag skriver om nåt speciellt.. typ mode lr mat osv.. å inte är min blogg särskildt provocerade heller.. tycker inte jag iaf.. =)


Nå nå.. alltid kul.. hade varit kul med lite kommentarer oxå.. men man kan ju inte få allt.. =)

Nu ska jag fortsätta ..

Tjillevippen..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!