Hoppsan..♥

Hmm.. denna dag bara speedade iväg.. hängde inte med där riktigt.. nå fått gjort allt som skulle göras.. så lite duktig är jag ju iaf.

Traktorfia var förbi på en kopp kaffe.. kul med lite sällskap då och då..

Sen så har ju tigger hunnit ringa å uppdaterat =)

Sitter nu mest å har nedräkning tills jag får gå hem... ska packa ihop det sista ikväll... för imorgn är det ny adress som gäller.. =)

Å bästa å fixa allt så det bara behövs bäras ut. slipper sambo göra allt.. lär nog vara nog mycke att gröa imorgon iaf.. =)

Jag jobbar ju till kl 20 så jag är inte så mycke hjälp... ska fixa lite färg imorgon på dagen innan jag börjar jobba.. då kan jag ju iaf börja måla lite på kvällarna.. sånt lever ju direkt inte om =)

Ska bli så kul sen när allt är färdigt.. fast det är ju ett tag kvar.. =)

Blir en tripp ner till luleå oxå med sambo.. vi har hittat vårat vardagsrumsbord.. äntligen... tog ett tag men nu har jag hittat ett jag är nöjd med... =)

och det fanns en matchande tvmöbel till.. me soo happy... det är fan inte alltid det klaffar så =)
kommer väl antagligen snubbla å bryta ett ben lr en arm för att kompensera för at jag hade sånt flyt..

men men är ju van å bli straffad i förebyggande syfte.. ♥

så kvällen lär ju gå ännu fortare... =)

Ska försöka å inte stressa ihjäl mig.. fast är ganska duktig på det där med stress just nu..


Simplicity Pictures, Images and Photos

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!