Hallå....

Är vaken på ett öga iaf... gårdagen var rätt så tung, men en dag i taget är det som gäller nu.. å bara be och hoppas.. allt blir nog bra i slutändan...

Läste just NSD och höll på att sätta teét i fel strupe.. hallå gäliivare vad fan håller ni på med???

Det måste ha varit nåt som gått väldigt fel för vissa i denna stad.. nu har 2 idioter försökt slå ihjäl en människa igen.. och  killen är 39 år och hans flickvän 21 år... fine... ska väl inte haka upp mig på åldersskilnaden för jag har så många fantastiska vänner som har stora åldersskilnader i sina förhållande.. men  jag reagerade på siffran ändå.. dom har dessutom gett sig på en 59 åring.. idioter... vafan min pappa är snart 59 år så gissa vilka bilder man lägger upp i skallen.. man går inte å misshandlar någon som är så gammal.. eller egentligen så går man fan inte å misshandlar nån.. då är det fel i huvet.. å dessutom ta till tillhyggen gör ju det hela med jävla bissart..
Läs själva NSD

Nå den enda logiska förklaringen jag kan komma å tänka på med tanke på allt som har hänt den senaste tiden i "våldsamma" gällivare.. ( för ingen annanstans i svergie är dom så brottliga som här 'ironi* )
är att dom slumpmässigt på bb har tappat barn i golvet och detta har medfört en skada som helt plötsligt visar sig efter ex antal år beroende på hur många gånger man tappade barnet i golvet.. så egentligen så är allt ett sjukt experiment som utförs på norrlänningar för vi är ju ändå bara ett problem för dom söder om gävle.. lr åk ner till stockholm så är ju gävle norrland.. =)

Nå puckon finns överallt, men samhället blir mer och mer våldsbenäget för varje dag som går.. det får ju en och undra vad som går snett... vad är det som driver människor till sånt här?? Eller är det så att halva jordens befolkning lider av en narcistisk störning?? och inte känner empati för någon annan än sig själv? Varken djur eller människor.. å sen så tycker jag att det är dags att staten slutar dalta med dessa idioter.. skiter högaktningsfullt om nån är psykiskt sjuk eller inte.. kan du inte uppföra dig i samhället har du inget här att göra.. lås in och släng nyckeln.. lr alternativt om man är från malmberget.. skyll på LK.. =)


men nu ids jag inte bli mer upprörd på detta .. ska bli diktator över världen.. då blir det ordning och reda ska ni se..


Trista nyheter har verkligen rasat över en denna vecka.. vissa har man ju haft som misstanke, å det drabbar väl mig indirekt.. men min underbara karamel och lärkan cc drabbas.. inte bra.. och sen så har vi ju det som verkligen tynger hjärtat.. de gör ont å se folk man älskar lida.. det är inte kul...
Men orkar inte skriva om sånt här..

Nu ska jag åter rikta min fokus på alfa som är lika livlig som en likvaka....


tudels
Annica » 2009-10-17 | 21:35:35
URL: http://annnicca.blogg.se/

fin blogg du har:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!