Go morgon världen...

Börjar med att gratulera gullet på hennes stora dag.. ett år kvar sen är det kört.. hi hi.. nä skoja bra..åldern är och förblir en siffra..

Gårdagen susade som sagt bara förbi... å nu är man åter på alfa igen. men men tiden lär gå fort här ute oxå... måste ringa min skrivassistent tigger på en stund.. men nu är hon lite upptagen med att vakta stadens alla affärer..

Kollade greys igår oxå.. vet inte men jag börjar tappa suget för den oxå.. men tror det går över.. bara att man är lite stressad just nu.. =)  Måste ta tag i mig själv å varva ner lite.. stress är inte bra.. defenitivt inte inre stress..
Men ibland är det lättare sagt än gjort..

Få se om man tar sig ut på galej idag.. lite sugen men finns en chans att det går över.. känner mig själv ganska väl.. ♥

Sen när man har mer änn halva sitt bohg nerpackat så känns det inte så lockande.. vad ska man ha på sig.. ???

Men det löser sig säkert.. få se vad kvällen kommer med.. =)

tror jag ska ta å sätta på lite kaffe..

Måste ta å fixa mina klor oxå.. har som skurat bort nästan allt lack.. måntro vad man ska hitta på för skojsigt denna gång.. tror det blir mörka färger.. min nya svarta är ju toksnygg.. den å lite pärlor kanske.. =)
Nå har ju ett gäng timmar på mig att spåna.. =)

Prata med cc igår.. det är verkligen baby boom på g nu..  jag kan med cc nu räkna upp 7 st till som ska ha barn.. skoj skoj.. bra att folk förökar världen.. då slipper jag känna nån press på att skaffa baby ♥ kan gott vänta ett tag till .....

ja vad ska man mer pleta ner här då???

Liten fika efter jobbet blir det iaf.. fick just mess.. ska försöka släpa med mig smabo oxå.. =) Fast tror jag lämnar trasslis hemma så slipper hon springa omkring som ett yrväder å härja.. =)


Snackade just med Tigger.. vi kom fram till att ibland kan det vara trevligt med lite nötning på sin sambo.. fenomenet jobba om varann är inte alltid så kul..

Nå nå ibland blir det så.. å ibland så får man tokmycke tid för varann.. romance ♥


Sitter å väntar på nya avsnittet av merlin.. fast eftersom usa är några timmar efter oss så tror jag att jag snällt får vänta tills imorgon..

Men har ju en helkväll då iställe.. merlin, supernatural, smallville och demons.. inte illa.. snabbt rusar några timmar iväg.. =)

Nå nu har jag inge mer att skriva ner för tillfället..

Tjillevippen


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!