Go morgon världen...

Lite tidigare än alla andra men ändå go morgon..


Känner mig lite gladare idag.. kan bero bla. på att jag fått sova... somna för kl 22 igår.

Idag blir en lång dag.. nu fm ute på månbasen sen så blir det lite agent 011 med tigger.. efter det så får jag gå hem... men det är ack så många timmar kvar ännu..

Prasslis är med mig idag oxå... hon håller ställningarna genom att försöka sova sig igenom allt.. lite avis är jag.. =)


Men det är bara 2 uppstigningar kvar..sen har jag sovmorgon.. så skönt..

Helloween kommer att bli lugnt..

Fast har väl aldrig varit den som firat helloween i den bemärkelsen att klä ut mig...

Nix ska nog ha mys med sambo iställe... sen så har jag ju lovat att vara kid vakt..


Rökpaus..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!