Go morgon då....

jaha.. vakna pigg idag.. wow ett tag sen =) å tittade ut.. hmmm vit som satan på baken... så fidde fick stanna hemma eftersom jag inte tagit mig för att byta däck.. sambos bil var bättre alternstiv efterom jag inte har lust å köra av vägen... =)


Kom ut till månbasen för en liten stund sen.. lungt som i graven här... tror snön skrämt iväg alla..


Nå faktiskt så blev jag lite glad när snön var här.. blir som lite varmare och defenitivt lite ljusare.. vet att känslan av att snö är mysigt sakta men säkret kommer försvinna när den vita nederbörden försöker begrava samhället, men just idag tänkter jag tycka om den...


Blev en enorm slödag igår... vi var ut till E & L´s stuga och satt där till kvällen.. sen bara hem å mös  soffan .. inte helt fel... idag när jag slutar så sa jag gå över gatan till lilla familjen å kolla om dom har nå gott kaffe.. =)

Ska invänta några timma tll för att sen kolla om tigger sovit färdigt. =) Hon behöver som sova ut lite..

Ho har ju som mig jobbat sen vi blev myndig å tror inte det är många dagars ledighet där.. för det är bara folk med svensson liv som är lediga.. hi hi... inte riktigt men man låter tuffare om man säger så... =)


Har en vecka em framför mig känns skönt men ändå inte.. kommme hem så sent så det blir så lite tid kvar till att fixa på lägenheten.. nå bara gilla läget.. =)


återkommer senare..


Tudelu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!