Fredagsmyyyyssss...

jepp.. sista uppstigningen på okristlig tid på ett tag.. så himla skönt..

Mycke kul å se fram emot idag.. så allt känns faktiskt inte ut att gå i nattsvart nå mer.. skönt..


Sitter nu ute på alfa å väntar på min "praktikant" , det bästa är att här kan jag skylla på "praktikanten" till skillnad från ica reklamen.. =)

Jobbade långpass igår sen när jag kom hem så passade jag på att sova en liten stund.. älsklingen väckte mig efter ett tag så for vi och käkade.. sen blev det en stund framför wow..lotta (maelstorm) spelar jag på.

Sen på kvällen så ringde virro..fluffa över dit på lite the och fixning av utväxt.. å så fick jag chansen att tok krama mitt bonusbarn som är hemma på lov.. gulleungen...

Men nu ska jag ta å göra lite nytta här..


tudels...
Tigger » 2009-10-30 | 08:28:18
URL: http://snoflicka.blogg.se/

Hehe, allt e praktikantens fel i det här fallet... ;-) Håll honom sysselsatt! =D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!