en slank han hit...

och en slank han dit... å sen får väl morgonen utvisa hur många som slank ner i diket.. =)


Bambi på hal is är väl bara förnamnet på resan till jobbet... det gick faskien inte fort.. men men bättre att komma fram hel.. så slog världsrekord i hur lång tid det tar att fara till jobbet.. =)


Från att ha varit -18 grader igår så var det +2 i dag.. snacka om ombytligt väder...

Är då trött som en gnu.. å kan inte sova.. grubblar för mycke och så den där förbannades känslan av att man är maktlös.. livet är så jävla orättvist ibland.. men man kan inte göra mer än vara där och hoppas som karamellen sa igår... tror hon fick en smärre chock när jag ringde henne.. för första frågan var jobbar inte du fm?? Jodå.. men kl 12 inatt var jag fortfarande vaken ..kl 1 var jag det oxå.. å kl 04:15 ringde klockan...

Nå får vila när jag kommer hem idag.. tyvärr så har ju min kaffekokerska jobb påschemat imorgon så jag vet inte hur detta ska lösa sig.. får väl åka till råtthålet i värsta fall =)

Lilla familjen på andra sidan gatan.. (måntro om jag måste byta ut dom till stora familjen sen? ) kan ju oxå ha kaffe.. fast har ju inte full koll på cc´s schema.. tur det finns telefoner.. =)

Nå nu börjar månbasen sakta men säkert vakna till liv..

Tudels...

*fan vad mörkt det är nu på morgonen *

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!