En röst i natten....

hade varit kul å höra... det är ganska lungt nu och är mega less på radions tuggande...

Fast ska väl egentligen inte gnälla för jag har ju haft agent 002 och lilleskutt här på kaffepaus.. det är inte illa.. då känns natten inte lika lång...

har nu nedräkning.. 1 timme kvar tills jag får åka hem å bli bästa vän med kudden.. can´t wait...å så får jag ju ligga å snosa påmin sambo en hel timme innan han kliver upp... bonus bonus,...

sen återstår ju å se hur länge min kropp tycker den behöver vila i dag... fick ju egenhändigt tala om för mig själv när jag vaknade första gången strax efter kl 8.. att jag bör sova längre.. känner mig nog felkopplad i fyllepäronet som det är just nu..

Åh... blev typ tokglad här för någon vecka sen.. låten jag har tokletat i över ett år som var med i serien moonlihgt.. jag har äntligen hittat den..

Lyssna och njut..

 

så nu känns det lite bättre..

G´natt and tudles


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!