då var vi här igen...

Jepp.. kan se mig i månen efter min ledighet.. åter nattugglepass på månbasen.. ja ja vet inte riktigt hur jag ska få ihop allt just nu.. om det är någon som kar en kloningsmaskin... snälla hör av er..

Allt har gått som i en dimma idag.. tog mig förbi virro och hinkade 70 koppar kaffe för att bli männiksa... sen på kvällen bjöd ja egenhändigt in mig å smabo på middag på restaurang östra kyrkallén... så jäkla gott med hemlagad mat av mästerkocken..

är lite less på att äta hämtmat just nu.. men men bara att gilla läget ett litet tag till.. =)

Få ser hur man ska lyckas fördriva denna natt då.. laddat upp med en fet godispåse så vi håller sockernivån på topp... å så några liter kaffe så klart.. fast det är inte så jobbigt att jobba till kl 05.. om jag jämför med när jag jobba på dundret.. då jobba vi till kl 07... å det var mycke tyngre..

Nå ska försöka mig på lite soicalitet denna vecka.. känner mig enormt insnöad.. fast när timmarna på dygnet inte räcker till så blir det å här.. =)


kanske återkommer under nattens timmar..

tudels..

å den förbannades vita nederbörden bara faller och faller... varför lyssnar inte sol och värme guden på mig???

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!