Usch fy...

Snacka om att det är tråkigt att vara vaken helt själv vid den här tiden.. å till råga på allt så sitta på felställe..

För pga en dator som arbetsvägrar så är man nu fast på alfa hela tiden.. å det är inte lika mycke fart här på morgonen som på beta.. nå bara att gilla läget..

Var förbi karamellen igår igen på the.. får ju för fan nästan lägga in på agendan när vi ska hinna vara sociala med varann.. men idag ska jag tracka henne lite på dagtid oxå.. tor jag ska slänga iväg en pling åt henne vid tio så hon inte sover bort hela sin lediga dag...

Kan ju medge att det var en pest å kliva upp i morse.. har typ somnat efter kl 2.. så ca 2 timmar sömn blir man inte så tuff av.. 

men men fm pass på alfa går rätt så fort.. 

Idag blir det operation måla toa.. så den blir vit å snygg.. sen ska det ju in en massa nya grejer dit.. men det får min älskade sambo fixa.. han kan den biten bättre.. kan möjligtvis sträcka mig till att skruva ihop skåpet under tvättstället. =)


Fasiken tror faktiskt att traktorfia är på ingående idag.. hon har snorat klart för denna gång.. hon har väl haft en släng av kultingfeber hon oxå...=)

Ska slänga iväg  ett sms å se om jag har rätt...


Men nu ska jag googla vad som innehåller d-vitamin.. så jag vet vad jag ska trycka i mig för att förbättra immunförsvaret...

Tudels



 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!