Tjohooo

jepp en dag kvar efter denna.. sen ledigt.. tror jag ska dricka lite alkohol kanske.. risken finns att fröken sover som en klubbad säl i vanligt ordning..


Gårdagen gick prima.. vi lyckade överraska cc.. å det är fan inte illa.. hon brukar alltid snoka reda på allt.. och det bästa är att se hur glad ens vän blir.. sånt värmer verkligen hjärtat.. ♥

Sitter nu ute på månbasen och sitter lite på nålar.. har lämna trasslis ensam hemma idag i några timmar.. tillsammans med pippi.. hoppas att hon låtit buren och fågeln vara i fred..

Men jag var smart å for å köpte en massa gott åt henne innan så förhoppningsvis så har hon roat sig med det iställe..

men lite osäker känner jag mig..


Skulle ju så fint förbi råtthålet å dricka kaffe på morgonen/ förmiddagen.. men det kom så mycke emellan så jag får ta det nån annan dag...


Men nu ska jag ta å stoppa nåt i magen så man håller resten av kvällen...


Blessed be suckers

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!