Tillbaka...

Jepp då var man på månbasen igen.. Hmmm hann nästan sakna stället.. men bara nästan.. =)


Nå nå så går det ibland.

Igår hann jag med att vara social både här å där... började med lunch hos pappsen, sen kaffe och en massa surr hos lilleskutt.. efter det var det lte jobb som gällde... sen så blev vi bjuden på mat hos konfetti med familj.. gott gott.. å på kvällen var det te hemma hos virro.. så faktiskt så var det en rolig dag.. den bara sprang iväg..


och åter igen hade jag samma problem med sömnen som sist.. så 2 timmar sömn har jag fått ihop igen.. ja ja .. tur fm på månbasen går fort..


Nu ska jag äta lite frulle....


Tudels

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!