Söndag igen..

Ojsan vad fort min ledig atid sprang iväg.. kan ju bero på att jag hade så himla mycket att göra.. nu sitter jag å väntar på att åka på jobbet.. skönt.. allt är tillbaka i sin ordning..


Helt scary att vara ledig så där... vad gör man när man är ledig?? har totalt glömt bort..

Men nu blir det 3 st nattugglepass och sen ledigt igen i några dagar.. så himla skönt.. behöver inte åka ut till alfa på en hel vecka.. vi behöver lite mtid ifrån varann just nu.. inte bra att nöta..

Men om en vecka kommer det vara helt underbart att komma tillbaka till månbasen...


Farsdag idag.. så glöm inte bort lilla pappsen.. har ringt å gratta min idag så ska vi ta lite fika imorgon för vi hinner inte träffas idag.. när jag skulle jobba.. nå nå det är tanken som räknas...


Har varit å´inhandla mig värsta godispåsen.. socker är bra när man ska nattuggla.. =)


Kommer nog bli en hel del kaffe oxå...

Tur man har sällskap i in nattuggling.. lättare att hålla sig vaken..

Igår gjorde jag sensation.. var över till lilla E.. verkligen på tiden. Rusu och en stor del av den kvinnliga delen av la´familia  satt och löste världsproblem.. så passa på å få lite socialt sällskap...

Sen prompa vi hem.. jag å trasslis följde rusu nästan hela vägen hem så hon inte gick vilse i snöstromen.. eller försvann ner i gropen som hon inskaffat sig..

Men nu ska jag ta å fixa klorna på mig själv.. all färg försvann igår när jag hyade mitt städmaraton. =)

Tudels and blessed be suckers

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!