Såja..uppdaterad igen

Så nu har jag kollat nya smallville och nya merlin och även 2 avsnitt av true blood... orkar inte se nya avsnittet av a vampires dairy.. det får vänta tills imorgon..

Nu ska jag ta å krypa ner jämte mitt hjärta och bara mysa och slänga ett getöga på dumburken..

Har målat lite mer idag och som vanligt så måla jag halva mig själv oxå... konstigt att man alltid ser ut som en treåring som gått lös med fingerfärg så fort man får en pensel i handen... nå nå bara att gilla läget.. jag är en grismaja...


Har inte gjort så mycke efter jobbet gick ut å halka runt med trasslis som för övrigt inte är särskildt nöjd med att det är blött ute... she hates it...

Sen så har jag letat symboler som en dåre åt min kära vän J.. fast börjar tro att det är mission impossible.. hade behövt gräva fram lite av mina "mysko" böcker å studera vad som finns i dom..


Btw.. måste bara rekomendera dan browns nya bok.. den förlorade symbolen.. så jävla bra.. helt i klass med da vince koden och änglar & demoner.. me like..


Men nu är det bädden..


Blessed be suckers

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!