Ny vecka...

Jepp då har vi börjat på en ny vecka.. den vecka är som vanligt fylld med jobb... men finns ju inge bättre att göra så lika bra att jobba.. =)


Blev helt salig igår när jag var upp till lägenheten.. weeeiii jag hade tapeter i sovrummet, köket och halva hallen.. gissa som om det känns som stora stenar hoppar bort från en..

Så har jag tur så kankse det är klart idag =)
Då är det bara att invänta golvet.. som förhoppningsvis kommer denna vecka.. sen är det operation skruva ihop ikea kök... det känns mindre roligt.. 

Såna här gånger önskar jag att jag hade ett trollspö som faktiskt fungerade...




men nu är det tyvärr inte så.. bara gilla läget å gå den långa vägen..


Sitter fortfarande och funderar över hur jag ska hinna med ikea denna vecka.. måste gå å kunna trycka in nån dag.. jag blir galen annars.. =)
 Nå hinns det inte så har jag ju ledigt en hel del nästa vecka.. plus att jag bara jobbar natt så då är ju dagstripp inge probelm..

Nå sitter som vanligt ute på alfa.. ska ta å fortsätta här..


Tudels suckers


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!