Men så ovanligt...

innan jag loggade in så hade jag typ en hel roman att skriva ner.. så kommer denna sida upp å pling!!! helt jävla tomt i huvet.. funderar på om jag ska lägga ner detta bloggande ..

Nå vi ser ju om det händer..

Sitter ute på månbasen och håller ställningarna.. lite mer fart idag än igår.. så denna dag har bara sprungit förbi..
Rätt skönt med såna här dagar.. man slipper dötid så att säga.. =)

Det regnar fortfarande kommer inte att bli klok på detta väder.. få se om vi får nån snö till jul lr om det blir som nu..halvdan vinter..

fast med min tur så kommer det väl snart att bara rasa ner av den vita nederbörden.. å så blir det kaos igen.. för kommunen hade inte i sin budget så här mycke snö.. som vanligt.. å så kommer vägarna att vra skit att ta sig fram på...


Börjar dock att bli lite hungrig.. hade typ kunnat äta en hel gnu.. fast det är ont om dom här.. kanske orkar jag hämta något när jag åker hem..


Läste tidningen idag.. å nu är det ännu mer dravel om denna jäkla baconsjuka.. alla skriverier kommer göra den svenska befolkningen sjukare än om man bara kallat den för vanlig flunsa..

Det är naturens sätt att se till att inte jorden blir överbefolkad.. därför kommer denna sjukdom att ta kål på folk.. precis som cancer, förkylning å allt annat skit som finns.. don´t mess with mother nature.. ♥


Jag vet inte ens om jag orkar ta nåt vaccin.. är det meningen att jag ska dö i flunsan så är det.. finns ingen genväg förbi det.. så fortsätt hysteria det är nog inte värre än man gör det.. det är då min åsikt iaf..


ja då har vi fått bort lite från ekot i skallen.. nu ska jag ta å fortsätta här..


Tudels

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!