katastrof....

Jepp.. har gjort misstaget och läst nsd idag igen... å dom har hittat en spricka i marken... det är just nu katastrof. å självklart är det lkabs fel.... å så som grädde på moset så har lilla gun som bloggar om malmberget (varför hon gör det vet jag inte hon bor ju i göteborg sen flera år tillbaka) och själklart är hon igång å gnälla om en helhets lösning om malmberget... Jag har en.. flytta alltihop.. det finns gott om yta runt om hela gällivare... jag är tokless på allt gnäll om malmberget så att kommunen och lk fortfarande orkar lyssna är för mig ett under..


Visst det är jätte trist att malmberget är som det är.. men vi kan inte vara utan gruvan... så tyvärr det är bara att gilla läget om att det blir rasrisk.. och om alla inte vore så himla giriga så hade allt säkert gått bättre..

Men jag hoppas att det kommer en lösning snart.. så man får annat att läs om i tidningen.. typ nyheter!!!

Sitter nu ute på alfa igen.. har en liten stund kvar sen är det hem i turbofart som gäller... å sen försöka bli trött rätt så fort.. har ju morgonpass imorgon.. vilket betyder att man kliver upp före fan... men slutar ju rätt skaplig tid så inge ont som inte har nåt gott med sig... =)


Börjar känna mig lite mer bekväm i min homerfrilla.. så om ett tag känns nog allt som vanligt.. å så känns det roligt att ha håret utsläppt nu.. annars var det mest i svans.. =)

Nej ska ta å fluffa på här..


Tudels

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!