Känner mig som homer...

Jepp nu när 1000 kilo löshår är borta från skallen.. plus ett gäng av mina egna hårstrån... tålamod är inget jag har när det kommer till vissa grejer.. så nu känns det som om jag har typ 3 hårstrån på skallenn..

Dock är det ju inte riktigt sant... visst mitt hår har alltid varit tunnt men nu känns det megafjuttigt...

Tar väl ett tag å vänja sig... för nu ska jag låta min kära hårbotten vila ett tag.. har hållt på å klia sönder skallen stundvis...


Plus att jag fick världens bästa kommentar av karamellen idag... hon tycker inte jag behöver nå extra hår.. är fin som jag är.. tusen tack gumms... du vet hur man lyfter upp mig när jag  är nere... =)'


Nå nu är det kudden å Dan Brown som gäller...

Har ju en fikadate med lilla snuviga traktorfia imorgon.. om hon ringer å väcker mig det vill säga.. hon kan ju ta sovmorgon.. så det är lite preliminärbokat.

G´natt suckers
Karamellen » 2009-11-17 | 15:57:40

Puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!