Hmmmm...

Kanske man ska ta och uppdatera lite grann här då...

Har hunnit med min tripp till ikea... men det var dock ingen rolig resa.. och som det ser ut nu så blir det en resa till... suck!!!

Men nu går det i racerfart i lägenheten.. allt golv är på plats och köket börjar ta form.. =)

Fick upp min garderob i går... med skjutdörrar och en är en spegel.. me soo happpy....

Vädret har ju varit inst sagt knepigt.. men fick en smärre chock i morse när jag klev ut.. det var tok många minusgrader helt plötsligt.. men det behövs så man slipper all slask...

Idag är det ju meningen att man ska jupynta och dona.. men blir lite svårt för mig... har som inge direkt hem å kunna pynta i.. å det känns lite surt när jag väl hittat min lilla gran i fiberoptik.. nå får väl plugga i den i en kontakt i lägeheten och känna lite jul stämning.. för idag är det officiella dagen att börja spela mer jul!! högt och länge.. gärna om å om igen...

men nu ska jag fortsätta här på månbasen..







Tudels..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!