Helg då...

jepps då var det helg igen.. fasiken vad veckorna bara rusr fram.. nå tiden går fort när man har roligt eller när man är upptagen med annat helt enkelt..

ute på månbasen igen.. mitt andra hem känns det som ibland.. men jobba bör man.

Gårdagen gck i en dimma.. var så himla trött.. så det enda vettiga jag gjorde förutom att jobba var att bada lilla trasslis.. dock tyckte hon det var lite onödigt.. men hon blev en liten fuffy när det var klart.. nu har det ju kommit en massa snö så nu kanske hon inte blir så skitig.. fast dom har ju lovat sol..s å vi får väl se vadet slutar med.. slask igen.. =)

Nästa vecka blir det en tripp till ikea.. känns inte så himla kul.. men jag vet ju vad jag ska ha så det är ju bara att springa genom affären och plock på mig det.. hi hi.. inte onödigt dumvandrande här inte.. =)

Hmmm.. det kurrar ganska frisk i magen.. måste nog ta å ge en lite mat...


tudels

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!