God morgon världen...

är tok trött i ögat idag.. fick fara på lite uppdrag igår natt.. men för vänner ställer man upp så är det bara.. å allt löste ju sig i slutändan..

Men är lite trött i ögat iaf.. för inte ska ni tro att jag kunde somna på en gång när jag kom hem sen nej då .. ligga å vrida sig i sängen som en dåre i ca 2 timmar till..

nånå huvet dumt kroppen lider..

Har kommit ut till månbsen för en liten stund sedan.. ska nog vara lite glad ändå för imorgon så ringer klockan ännu tidigare.. men sen blir det sovmorgon i några dagar.. å happy happy.. på måndag ska jag till micro å fixa klorna.. nice.. =)

Ska ta tag i mitt hår ikväll oxå.. måste fixas det oxå..


Gårdagen var annars ganska lugn... hann lösa lite världsproblem med lilla mammsen.. hon ringde å kolla ifall jag jobbat ihjäl mig när hon inte hört av mig på ett tag.. hon skulle lägga nytt golv i sin lägga nu och började annars få lite ordning och reda..

och nästa vecka får nog vi oxå börja lägga golv.. fasiken vem vet kanske lägenheten är klar innan jag fyller år.. fast få ju vänta toklänge på mitt vardagsrumsbord.. för även om det var på utförsäljniing.. vilket fick mig att tro att då har man det i butik så var det fel.. vecka 1 kommer bordet.. så det är vackert bara att vänta.. suck..



Hann förbi virro med nästan sambon igår.. =)

Vi löste lite allmänna världsproblem och kom åter igen fram till att denna kommun är verkligen nyfiken.. Ingen nyhet direkt.. men lite skrattretande ibland..

Visst även jag är nyfiken.. men jag har mina gränser om vad som berör mig.. å bättre å ringa personen i fråga än att fråga runt.. så himla lätt att man får fel uppfattning då...


Hmm. klockan har ju hunnit bli lite mer...

Nu ska jag stoppa lite frulle i magen..

Tudels suckers

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!