fasiken oxå..

det blir ju tokmörkt jätte tidigt nu...

Vilket resulterar i att man blir trött så mycke fortare...

är åter ute på månbasen.. em hela veckan.. ganska skönt å få lite sovmorgon..

Fast idag var det bara att glömma att få sova.. blev väckt av både trasslis å fågelskrället.. dom tyckte jag hade sovit färdigt vid 8.. =)

Har världens bästa trasslisvakt idag.. hon fick fara till A & M å bli bortskämd... tusen tack ni är guld värda..

Har ju varit lite duktig idag.. flyttat iväg lite grejer så att det kan börja byggas vägg hos oss..har konstaterat att vi är väl klar lagomt till jul eller nåt.. men men man ska inte ha bråttom.. å ju längre det tar ju bättre för då slipper jag hjärnblödningen som kommer med att skruva ihop ett kök från ikea.. =)

Min ledig dag igår bara sprang förbi.. men det var så skönt.. vi avslutade  kvällen med en film den var helt oki.. å så fick jag mina kära ostbågar jag varit så sugen på.. suget gick över efter 3 st.. dom borde säljas på lösvikt.



Men nu är jag då lite hungrig.. ska ta å micra lite middag..


tudels


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!