Det snöar...

Jaha då sitter man här å nattsuddar.. kolla nya harry potter..
inte som boken men ändå bra..

Nu är min kära bok med dan brown slut.. den var jävlig bra.. jag rekomenderar den stark...

Försöker just nu vända på dygnet lite.. har ju nattugglepass två dagar att se fram emot sen blir det ikea tripp på torsdag.. kul kul =)  här ska shoppas som aldrig förr.. men smart som jag är så är inköpslistan redan klar... har inte humor för att trampa omkring på ikea i flera timmar.. så jävla kul är det inte..

Imorgon börjar golvläggningen i lägenheten... nu jävlars börjar det hända grejer....å idag så var jag å köpte en ny fiberopitkgran.. min kastade ju in handuken förra året.. gissa om jag var sur.. fanns ingen ny i hela samhället...

Men idag sprang jag på en.. happy happy..

Fick en smärre lust å flytta till varmare bredgrader i morse.. nu snackar vi snö.. å ännu mer snö... å den förbannades vita nederbörden vägrade att sluta ösa ner...

Så agenterna på 0011 hade seriösa i-landsproblem när vi inte såg vägen vi körde på.. å irritationen blir ganska fin när man studsar runt som på en tvättbräda med bilen.. morr å fräs.. hur svårt ska det vara att ploga å skrapa några vägar ordentligt???  tror att våra snöröjare jobbar åt luftfartverket...

Så det förstörde ens humör rejält.. även lite andra faktorer oxå.. ibland är man bara totalt motarbetad av världen..

Men efter en liten paus på råtthålet och sen palt hos pappsen så var energin på topp å humöret rejält på väg uppåt...

Och så har ju snöfallet lättat rejält.. imorgon hoppas jag på noll nederbörd eftersom jag ska å köra efter skogstigar som befolkas av älgar, renar å andra kamikaze djur...

så håll tummarna på snöfritt imorgon kväll.. =)


Men nu ska jag ta å gå och krama kudden.. trött som bara den....


Tudels..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!