crapiga lugna fredag..

Jepp då var det öde som i graven igen då ute på månbsen... så himla trist. å gjort bort allt jag kunnat.. lite kvar men måste ha nåt att göra imorgon oxå..

Blev inge ledigt denna helg heller.. men ingen fara .. jag börjar vänja mig..

Prata med "bossen P" idag och han näst intill tvingar mig att gå och ta vaccinet.. ja ja får väl göra det då.. fast är fortfarande skeptisk. fast argumenten han gav var faktiskt för bra för att ignorera.. men nå lär ju få följa med mig å hålla mig i handen .. för på plast nr2 av saker jag är livrädd för.. (fjärilar kommer på plats 1 och clowner på plats 3) är sprutor... å ja jag vet att det är tokfjantigt med tanke på att det ser ut som jag somnat på en serietidning och har ett gäng piercingar.. men det är inte samma sak som sprutor..


och om inte annat blev jag mer taggad att ta flunsavaccinet när jag läst cc blogg...bara för att fara dit och slåss med nån otacksam grinig pensionär... men jag tänker vänta tills riskgrupperna fått sina vaccin.. så bråttom har jag inte...

Å som det ser ut på bokningsfronten av detta vaccin så kan jag nog ge mig själv det i födalsedagspresent.. =)

Sen är det en till sak jag klurar på .. förrut har vi ju alltid fått vaccinet strax ovanför skinkan.. tydligen inte rätt.. men hur blir det när jag har tatueringar på båda armarna?? kan man sticka där ändå. för satan om dom förstör eller gör minsta märke som fu***r upp något.. då kommer jag å stämma inkl.. lex-gaddning anmäla hela jävla systemet.. jepp.. var så säker...


Kolla nu blev man upprörd igen.. å appropå upprörd.. var just ner till beta men fick så glatt vända efter diverse världskrig med ett stycke dator om skulle vara fixad idag.. men glöm det.. är ju fredagen den 13:e å för somliga innebär det ju otur.. tydligen gällde det våran datafixare.. för han blev blåst.. datorn jävlas lika mycke fortfarande.. men det är ju aldrig för tidigt för en majbrasa.. med en dator som virke... =)

   

lite bilder för att uttrycka mina tankar just nu..

Så känns det lite bättre iaf..

har två timmar kvar här på månbasen sen är det järnet hem som gäller.. å bara softa.. ska verkligen leka soffpotatis ikväll.. med tillhörande godis och slutet på den förlorade symbolen.. den är bara så bra.. =)

har haft så svårt och lägga ifrån mig den så jag har legat med ficklampa i sängen och läst.. dels för att jag inte har nån sänglampa för tillfället och strålkastaren i taken gör det svårt för sambo att sova.. förstår varför den lyser som ett solarium.. =)
Men det funkar bra med ficklampa oxå.. =)

jag å trasslis hann förbi råtthålet idag oxå för lite kaffedrickning och köttbulleätning.. =)

Gissa om jag längtar tills i december.. kommer att vara full varje helg som jag är ledig just för att då måste jag vara ledig.. och 2 helger på raken är det julfest.. så kul.. framför allt för mig som är en sucker för julbord.. jag gillar mat kan man ju säga.. =)

Det är bara ett problem.. 2 helger och inga kläder att ha på sig.. nå hittar väl nåt om jag ids börja leta.. om inte annat så kan man ju alltid beställa nya.. =) Internet är en underbar uppfinning.. få lite egna kläder iställe för att ha en tröja som hela stan har..

Har ju hittat värsta sidan helt underbara kläder.. dock är det från staterna så det tar ett tag innan man får hem det.. men tror det nästan är värt att beställa därifrån för det är toksnygga kläder och lite annorlunda än det som finns här på hemmaplan.. =)


Men nu tror jag att jag ska ta å hälla i mig lite java...


Tudels suckers




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!