Boring...

men ursch.. vad allt blev trist helt plötsligt.. hela månbasen bara dog... Johooo??? Är det ingen här??

men nu är det ju inte så länge kvar tills jag får far hem.. så tiden lär väl gå fort ändå..

Har just avnjutit min matlåda som jag fick av mamma L.. så himla gott.. slår billys panpizza alla dagar.. så nu är jag för en gång skull inte vrålhungrig som man annars är vid den här tiden..


Bara 2 dagar kvar nu på denna vecka sen 1 dag ledighet... sen blir det nattugglepass

Skönt med lite ombyte.. det är en av alla saker som gör att jag älskar mitt jobb.. det är sån omväxling.. ingen dag är den andra lik..

Nix en lite rökpaus å hitta lite mer dravel att skriva om..


å fick just ett mail från *****  det tar inte alls 3 veckor för mina skor.. utan max 1 vecka.. jiippii.. då hinner jag lära mig att gå i dom utan att bryta fötterna.. =)  Fast det var bara 8 cm klack så nog ska jag fixa det med lite alkohol i kroppen.. =)


hmmm... vad ska ma ta å skriva om nu då..  måste ju erkänna att jag är lite duktigare denna vecka.. var ganska bitter å inåtvänd förra veckan i mina inlägg men ibland är man inte på topp så är det..

fast nu verkar ju allt bli bra så då kan man andas ut igen.. fast jag håller fortfarande på att livet är orättvist..


Prata just med virro.. hon å han var på väg till luleå för diverse inköp av leksaker lr vad man ska kalla det.. kul kul... som vanligt är det ju mobbing på hög nivå som gäller .. hi hi..

Ja nu ska jag fixa å dona lite här



Blessed be suckers

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!