Åter igen...

Såja.. då var man ute på månbasen igen.. blev ingen veckas semester ifrån varann...


Idag sjunger vi grattis åt lilla linda... men hon är sjuk så vi får väl fira senare..

Blev då jobb hela veckan istället för ledigt.. nåja gör inget.. finns inget att göra i gve ändå så lika bra att jobba...

Lägenheten ä snart klar.. vi var och valde golv idag.. självklart så var det golv jag gillade bland det dyraste.. tur att det inte är så stor yta.. =)

Har suttit och läst tidningarna.. å all den hetts som är angående sininfluensan.. enlgit vissa är den precis som andra influensor.. och fortfarande så har förkylning och vanlig flunsa större dödstal på sina axlar..

Men det verkar som om media vill skapa någon slags panik över denna influensa.. är det nyhetbrist eller nåt annat som råder???

Jag är fortfarande skeptisk till att ta vaccinet.. och det lutar fortfarande mot att jag inte kommer att ta det.. vill ha ett jävla bra argument till varför det ska vara bra å ha i systemet när dom inte ens forskat klart på  det..

Sen så vem vet.. kanske det var det jag hade när jag låg sjuk här tidigare.. för alla blir ju inte dödsjuka av den..

Sen är det ju skrattretande att överallt står det att man ska ta kontakt med sjukhuset om man misstänker att man har baconsjukan.. mn vad hjälper det.. dom vill ju inte hjälpa en.. å lyckas man ta sig dit så skickar dom hem en igen med alvedon.. för även detta står ju i tidningarna.. så varför ens ta kontakt med lassa när dom skiter i folk..




ha ha.. humorn är det inge fel på ...

Nä en sista sak om flunsan. enligt statestiken så ska 13 personer dö i sverige av 9 miljoner.. så är jag en av dom så är det nog fan meningen.. oddsen står nog inte på ens sida då...


Men nog tjatat om det.. blir bara lite irriterad ibland.. man ska inte läsa tidningar.. det gör en upprörd och förbannad.. =)


Har inte varit så mycke uppdatering på sistone.. kan bero på att jag jobbat å sovit mellan jobbet.. hade ju fina nattugglepass på 11 timmar.. så social fanns inte med på kartan.. men nu är man ju tillbaka på månbasen så nu är dygnets rythm något så när som det ska vara..

Måste sn när jag har en ledig vecka ta och masa mig bort till ikea för lite inköp.. nån som känner sig road å följa med så bara att hojta till.. =)


Nix.. ska ta å fixa lite i magen..


tudels..






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!