workoholic...

Ungefär så känner jag mig just nu.... fast ska inte klaga gillar ju å jobba å när man dessutom trivs som fisken i vattnet  så ska man verkligen vara glad... =)

Sitter ute i alfa igen, idag och imorgon kvar..sen är fröken långledig... känns skönt... ska försöka ta mig ut till stugan redan på onsdag å börja med lövkrattning =) bar vädret är på min sida...

Blev toklycklig idag när jag hittade min gallaxy färg... hipp hipp.. är galet kär i färgen hade kunnat måla hela världen med den just nu... fast med tanke på att det är nagellack så är det bara att lägga ner den idén.. =)



Var förbi gullet igår och drack en massa kaffe, surra skit och fnissa.. =) Visade några bra sidor på nätet åt henne oxå.. =)

Sen fluffa jag hem å glodde på tv.. virro å dogsen kom förbi på en te....

Å så har ju äntligen tigger kommit hem... har minsann sagt åt henne att hon aldrig mer får fara iväg så där.. men det var ju "for a good cause"... så d är väl oki för denna gång....



Måste ta å fara förbi henne å rabies raggarn en sväng.. så monsterna får leka av sig lite damp... =)


hann förbi karamellen en sväg innan jobbet oxå... hon var så snäll å koka kaffe så jah slapp fara till säffle för skiten.. =)

ikväll är det åter igen CSI fast det känns lite galet när grissom inte är med... han hör ju som  till....
Fast det duger å vila ögonen på...

Fröken sov ju som törnrosa imorse igen... suck... ikväll ska jag gå och sova kl 22.. så jag får tillbaka min dygnsrythm....

fan när man vaknar kl 10 känns det som man sovit bort hela dagen... =)

Har nästan hittat mig en mc oxå.. fast jag vill  ju ha en anna färg än den som finns på utbudet... morrr... =)

nej ska fortsätt ahär på alfa....


tudelu....

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!