Vilket drag....

Eler så inte....

Summa av gårdagen..Jobbade... kom hem for å handla, över till R & P, grilla, åt.... sen hem hitta diskbänken, drog ett vara med snabeldraken.. dog i soffan...

Har varit så olidligt trött den sista veckan så jag håller på att bli smärre galen...
men jag vet vad det beror på.. är van och kliva upp tidigt och gå å lägga mig i vettigt tid.. å denna vecka har inget av det synkat...

Nå har ju långledigt att se fram emot..=)

å så nå mer spännande.. sambo berätta i förgår att det blir så som vi hade planer på.. d kliar i fingrarna på mig...

Nu är det bara att vänta tålmodigt.. ( jag som är så duktig på det) hi hi....

jag har ett mål idag dock.. ska släppa mig bort till gullet.  om hon vill ha sällskap.. å om jag så ska göra en måndag i repris å ha vm i gäspning så ska jag fan göra nåt annat än sova..

Bonusbarnets bal närmar sig med storsteg och jag måste se till att bilen är fin och fräsch tills dess... hade ju turen att vara ledig då.. =)

Har även turen att vara ledig ms meet.  Få dock se om det blir nån tur dit ut.. har ju en annan fest oxå den helgen..
Sen så ser ju ms meet ganska fjuttigt ut när man är uppfödd i metropolen för Power meet... men det är fortfarande kul å se bilar.... =)


nej nu ska jag ta å hälla i mig lite java så jag kanske blir människa....


Tigger!!! Kom hem nu... Tihi SUR!!!! Tihi SAKNA TIGGER... Tihi Slå sönder nåt.....
(Humor på lördagnatt nivå... under tjänst som agent 004...med rätt till dåligt humor..)



Tudeku
Catja » 2009-05-24 | 09:14:45
URL: http://nojjigmamma.blogg.se/

Vem var den här Tigger nu igen?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!