var är värmen??

det var då inte många plusgrader i morse när jag å trasslisen var ut på promenad.. men det ser ut å klarna upp så förhoppningsvis så bjuder dagen på bra väder med värme.. =)

Kom fram till igår att jag måste sätta fler bokstäver på mitt körkort, så jag kan dra släpvagnar av alla sorter.. =)

Sen skadar det ju inte direkt om man skulle slänga dit ett mc kort oxå.. så kul =)

men vi får se... lite väl många bollar i luften just nu..

Sitter nere på vaktpost beta just nu å håller ställningarna.. skötsamt som vanligt..

Underbara Tigger kommer till avlösning idag. =) Ska koka mängder med kaffe tills hon kommer iofs så lär jag koka mängder med kaffe iaf för bör få i mig själv nån liter java för att funka resten av dagen.. =)

Fast det är mycke lättare att kliva upp när det är ljust på morgonen än i vintras när det var bäcksvart halva dagen

siiter då fortfarande å drömmer om en tripp till utlandet.. börjar bli ett tag sen sist.. typ 7 år.. d är på tok för länge.. =)


nej fortsättning följer senare...
Anonym » 2009-05-05 | 06:39:34
URL: http://ninniii.blogg.se/

jag me! läste just igår på facan om alla jääklar som är på väg! huvva! vi far!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!