sol ute...

Helt underbar dag.. kändes lite trist att sova bort halva men jobbar man natt så gör man.. sömn är viktigt..

Har varit ute å långpormpat med trasslis en sväng.. så skönt...

Å åter igen så är gällivare på kartan... nu halshugger vi folk.. suck... trodde det varett skämt när jag hörde om det... makabert fynd... jo tacka fan för det om man fluffar i skogen å hittar ett huvud från en människa.. tror det skulle ta ett tag innan man blev människa igen..


har varit med sambo på liten roadtrip och stugbesök... först var vi till trullis stuga och sen drog vi en sväng till vårat eget paradis... urk vad jag måste kratta i år igen och fixa rabatter.. nå nå då håller jag ju mig sysselsatt och så har jag ju lilleskutt.. förste trädgårdsmästare...

Smider planer om en tjejkväll men mys å badtunnebad till sista helgen i maj.. får väl se om man kan locka ut lite folk eller om alla jobbar.. suck... så himla trist när det ska krocka... å så har vi ju lillpigan som jobbar typ varje jäkla helg..d suger fett kan man lugnt säga...


Sitter och bränner ut min bok på skivor så jag har nåt att lyssna på i bilen ikväll när jag ska på spaningsuppdrag..

Jag är så kär i denna bok och Edward cullin är min nya idol... =) Han i boken iaf.. vill så gärna att allt ska ta slut så man får höra vad som händer men ändå så vill man inte att boken nånsin ska ta slut....

Precis som med harry potter böckerna.. jag å  CC satt på nålar genom sista boken å sen när allt var slut då är det som så trist.. inge mer å läsa.. nja svårt å förklara...


 nej nu ska jag fluffa vidare ..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!