snöat in....

jag har snöat in.. tack vare min sambo så snöar jag in mer och mer på denna sak... d tilltalar mig bara mer och mer.. han har så bra planer ibland... å denna har jag fastnat för ordentlig. =)

lööv jo hunny lååång time..

sitter nu å har nedräkning till hemång.. blir gummiklubban i huvet ikväll...
Förmiddag i morgon så klockan ringer 04:00... =)

får väl smyga i säng nån gång under csi..

Men ändå skönt å börja tidigt.. man slutar tidigt och d känns som man har hela dagen kvar.. =)

har jag tur kanske nån är ledig så jag kan ta en fika på dagen.. =)

Sen på em så blir det roadtrip med virro för att hämta hö åt fluffy.. =)
Köra med släp... i can´t wait.. =) ursch... så trist.. å jag suger på att backa med skiten.. =)


Men men trägen vinner så jag måste ju lära mig nån gång.. kanske blir det denna gång..


nej ska ta å runda av..

vi såjnes....
☆ Ida Tallhed - norrbottens stolthet ;) » 2009-05-04 | 19:36:00
URL: http://idatallhed.blogg.se/

de vra bra sagt =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!