slut på denna helg...

Jaha.. då var denna valborg slut...
Har bestämt mig för att dricka ännu mer sällan än vad jag redan gör... suger fett när man har ont i magen en hel dag efteråt... å så jävla kul är det inte.. en hel dag går till spillo för att man är seg, trött och mår dåligt.. så nej... jag värderar mina lediga dagar mer än så...


Så fredag blev en slö dag med sambo och hunden... sen på lördagen så fluffa jag runt med älskade virro på stan, vi mötte upp gullet å äläm på singelcafét å drog en fika med en massa fnitter.. =)

Sen på kvällen gick vi över till lilla familjen på vitlökskväll och filmtitt.. men trötta mamisen orkade inte genom hela filmen fullt förståeligt.. å så skyller vi på träsktrollet som inte kan hålla tiderna .. hi hi... nå det var då en toppen kväll  iaf.. å att man somnar till filmen gör ju inget.. går ju ändå inte å sitta å surra direkt =)


Men kände att det är på tiden att jag å CC tar en diseny kväll nån gång.. finns ingen som uppskattar disney som hon.. å sjunga till kan vi oxå  =)


Sitter nu å väntar på att bones ska börja.. hunnit kolla lite serier oxå under dagen.. så nu är man uppdaterad igen.. =)

Virro var förbi å tömde en balja kaffe just..sen fluffa vi ut med hundarna.. å min puff förvandlas till byrackan benji så fort hon blir lite blöt.. =)

Imorogn är det jobb igen som väntar.. kul kul... så man känner att man gör något som vanligt.. =)

Nej ska fluffa vidare...


Blessed be!!!
Ävelicious » 2009-05-03 | 20:06:32
URL: http://evehedberg.blogg.se/

jag läser dom redan !

Anonym » 2009-05-03 | 21:26:05
URL: http://ninniii.blogg.se/

hojja sicken hemsk bakisdag :P men kvällen var faktiskt rolig, extra komiskt me trisstemat vi drog. mohaha!

Catja » 2009-05-04 | 07:51:02
URL: http://nojjigmamma.blogg.se/

Gaah! Jo helt trött va ja.. När vi ar Disney kväll så får vi kanske göra om till en Disney förmiddag för att jag ska orka. Hahahaa!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!