skit söndag...

Jaha.. då var denna helg slut..

har varit en toppen helg på många sätt... trist att bubben var borta bara....

Pappsen skämde bort mig rejält på lördag morgon... fick en ny mobil av honom... me so happy.. =)

Sen så fick jag fika på singelkafet av ior & tigger.. mer bortskämd.. =)

Hela dagen och kvällen/natten var mycket roligt.. med undantag från vissa saker.. ibland kan jag bli så besviken.. men nu orkar jag inte bry mig nå mer... slutar ha förhoppningar så blir d bättre.. =)

Kvällen slutade då efter 3 nån gång då lulla tigger hem med vin i ådrorna.. =) hi hi...
tur hon inte försvann in i the mist.. =)

idag har det varit helrenovering av trasslisen... nu är hon vit och flufflig.. när vi var ut till trullis stuga på lördagen så bestämde hon sig för att ta med halva skogen hem i pälsen... =)


nej nu ska jag fluffa in på wow...


so long...

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!