måndag igen...

Huga är fortfarande helt seg efter mitt nattjobbande.. Jag som har blivit en sån duktig människa å kliver upp tidigt på morgonen och lägger mig i vettig tid... jag fick verkligen min dygnsrythm rubbad...

Skulle så fint kliva upp kl 9 imorse, men glöm d.. lekte törnrosa som aldrig förr så har inte hört telefonen varken när larmet gick lr när den ringt.. (telefonen hittade jag under kudden )så vaknade allmänt yr kl 10:05.... suck... sovit för länge å d reulterar i att man är ännu segare...

Nej.. å hälften av vad jag skulle göra igår slank iväg från mitt fiskpinneminne... =)

Men men hinner väl med i veckan iställe....

Är lite halvsugen å åka till ikea lr till luleå... bara en liten roadtrip över dagen hade varit så skönt..

Men får se om jag får med nån ... oftast så är man alltid ledig när alla andra jobbar.. nå d klaffar väl alltid nån gång...

Hade faktiskt tom lite sug att gå ut.. men d lär nog gå över.. fast om man dricker på mitt eget vis..( å gullets) så då kan det nog gå bra...

Solen fortsätter att gassa på som bara den.. blir väl en sån där rolig sommar igen med toppenväder i maj och regn å rusk hela juni & juli... blä... säger jag bara.. vill ha stekhett hela sommaren och myggfritt.. hade mygg förra sommaren så det räckte för en livstid..

Men tror inte jag får som jag vill.. bor på fel ställe.. =)


Blev lite rädd i helgen .. d är skrämmande när man tror att man känner någon och sen visar det sig att man har haft så himla fel och att personen bara är ute efter att vara dum och förstöra...
Tänk vad lätt allt hade varit om alla bara tyckte om alla och önskade alla gott... enklare värld om inte annat...

Nå man har ju alltid ett val i livet..jag brukar försöka å se det goda i alla människor.. för alla har nått gott i sig.. å ingen är perfekt... jag vet ju själv om många av mina egna brister... å försöker bättra mig ....går dock inte alltid så bra.. men men jag är jag...det är inte mer att gör åt..=)


har surat nu i flera dagar pga att jag inte hittar rätt storlek till mina stickor.. vilket resulterar i att jag inte har nåt att sysselsätta mig med på kvällarna vilket gör mig rastlös och sur.. men förhoppningsvis så kommer dom till veckan...

Konstig vecka blir det nu oxå... röda dag mitt i allt.. är faktiskt ledig då så jag tänkte åka ut till stugan och börja leka trädgårdsförstörare... ( jag har inte gröna fingrar) å sen på kvällen gilla lite.. så hima gott... =)

Sen blir det jobb hela helgen men from onsdag så är jag långledig.. så skönt.. ska bara njuta.. tyvärr så blir jag gräsänka under helgen men det ska jag väl överleva.. =)

nej .. ska hälla i mig lite java å fluffa på här...

tudelu
okändingen » 2009-05-18 | 14:11:13

Det finns så förbannat mycket rötägg och lådsas kompisar som bakom ryggen inte gör annat än snackar skit och förstör. skit i dom du är bra som du är

ninniii » 2009-05-18 | 23:35:34

ja, jag tycker vi ska köra en fylla på vårat vis, har ju lyckats dra en gälkafylla jag me så de räcker ett tag nu ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!