Imorgon....

Så har jag sovmorgon.... så himla skönt.. ska bara njuta....

Antagligen så kommer jag att vakna kl 7 lr tidigare bara därför.. =)

Sitternu ute på beta å fördriver tiden... varit en väldigt lung dag.. hmmm.. lite ovanligt men man ska inte klaga.. behöver såna oxå.. =)


Lyckades slösa lite pengar idag oxå...både på mig och på sambo.. men d är vi värd.. hi hi.. =)

Var över till virro igår en sväng och drack lite te å surra skit... =)

Ska ikväll försöka ta mig förbi tigger om hon har tid.. hon å ior far ju bara runt hos folk å äter hela tiden..... =)

Hann ju med en liten fika idag innan jobbet på singelkafet med mina vapendragare.. =) Tur man har vänner som dom... =)



Sitter nu å väntar på lite prylar jag har beställt... har jag tur så kommer dom i slutet av veckan.. annars får jag gott å väl vänta till nästa.. å jag har ju så bra tålamod att vänta oxå...


Hittade bästa sidan på nätet igår.. där det finns snygga skor i min storlek och inte till fantasipriser... tror jag ska ta å beställa ett par lr 2... =)


Nej nu ska jag inrikta mig på jobbet...


tudelu
Tigger » 2009-05-27 | 19:56:41
URL: http://snoflicka.blogg.se/

Hehe, vi är hungriga typer! ;) Kraaam!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!