Hektisk gårdag,,

Ojsan vad gårdagen sprang förbi... Fluffa ju upp långt före tuppen och for på jobbet... kom hem och bytte kläder.. surra lite med karamellen... och sen ännu mer med  gullet... sen kom tigger och hämta mig för fikadate.. =)


Fika lite och löste lite världsproblem, skratta lite oxå åt hur kul det är med hundar som inte är riktigt friska i planeten.. men ack så charmiga och har stor personlighet.. =)


Efter fikat så fluffa vi vidare till tjejen med stort t.. =) Surra skit, skratta lite och diskuterade hur länge man kan sitta i en gunga ... 

Fixade naglarna... snyggt snyggt... sen bar det av hem för mig och tigger for och hämta rabies raggarn =)

Slängde i mig lite mat och slöa framför tvn i väntan på att sambo skulle komma hem..

Hann vara hemma en liten stund, sen var det  dags att dra på husvisning.. där gick tiden fort och vi var rätt så nöjda.. =)

Sen for vi hem igen och hann diskutera allt mellan himel och jord.. =)

Virro och mickey mouse kom förbi på kafferep sen så for jag och virro ut med mobboffrerna och rasta dom.. d som är så trist att när det blir fint väder så är alla ute med sina hundar.. =) 

Nå vi hittade en plats där dom fick springa bort lite energi.. =)

När vi kom hem igen så såg trasslis ut som benji igen.. så hon åkte in i duschen för helrenovering =)

Så efter ca en timme var hunden ren, fluffig och nyklippt.. söt som socker igen.. 

Sen ringde mammsen å surra lite skit.. =) 

Efter det så fick vi fara på uppdrag och leta nycklar.. jag och virro gick inte så bra men förhoppningsvis så löser det sig alla fall.. =)

Hoppsan sa det för nu var kl snart elva å fröken borde ha legat klubbad i sängen.. =)

For hem och dog nästan innan jag hann nå kudden...

å nu är man tillbaka på månbasen å vaktar...=)



Blir lite uppdrag ikväll med tigger ska bli så kul...


nej vi såjnes...
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!